Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Η καινούργια μου φίλη

Η φίλη μου έχει τα μάτια της κλειστά. Πότε, πότε ρίχνει καμιά ματιά, με το ένας της μάτι όμως. Μερικές φορές αυτό το βλέμμα συνοδεύεται κι από το σήκωμα του φρυδιού. Η φίλη μου είναι αληθινή, κλαίει μόνο από ανάγκη, δεν έχει λόγο να κοροϊδέψει κανέναν. Η φίλη μου είναι εξωγήινος. Όλοι μου λένε πως βγήκε από την κοιλιά μια άλλης κοπέλας, αλλά εγώ κρατώ τις επιφυλάξεις μου. Δηλαδή και έτσι να είναι τα πράγματα, η φίλη μου ήρθε από αλλού. Ένα φρούτο πού έπεσε από ψηλά, έξω από την γη, μπήκε σε τροχιά, προβλημάτισε τους αστρονόμους ανά τον κόσμο και προσγειώθηκε στην αγκαλιά της μητέρας της στο Θριάσιο, στην Ελευσίνα. Ακόμα ένα μυστήριο για την περιοχή.
Για να δούμε το Κατερινιό, η καινούργια μου φίλη, θα μας ανοίξει τα μάτια?

Δεν υπάρχουν σχόλια: